20 Aralık 2010 Pazartesi

Hetim Turizm

Hetim Turizm , 1 Eylül 1999 yılında Girne’ de kurulan KITSAB ‘a üye  , A grubu seyhat acentesidir.
Hetim turizm Kıbrıs , Türkiye ve Yurtdışında seyhat endüstrisinin tüm alanlarında profosyonel ve güvenilir hizmet vermektedir.
Hetim Turizm’in vermekte olduğu servisler arasında bireysel ve kurumsal seyhat organizasyonu , yurtiçine ve yurtdışına münferit veya grup turları , okul gezileri , yurtiçi ve yurtdışı uçak bileti ve kurumsal toplantılar yer almaktadır.
Hetim Turizm 11 yılı aşkın deneyimi , dinamik kadrosu , çağdaş teknolojisi ve müşteri odaklı hizmet anlayışı ile sizlere hizmet vermeyi hedeflemektedir.
Hetim turizm web sitesi olan www.hetimtravel.com ' dan güncel kampanyalar ve promosyonları Kıbrıs hakkında genel bilgileri öğrenebilirsiniz.
Hetim travel'in iştirakı olan www.tatilimburada.com 'dan online otel uçuş transfer organizasyonunuzu kredi kartınız ile sorunsuz ödeyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder